hel stalldag!

2010-09-12 - 19:00:13


Världens finaste <3

Hej på er!
Sitter just nu vid pappas dator eftersom min har fått virus *asg* ! vet inte hur jag lyckades -.-
aja. imorse hämtade Clara och hennes pappa mig vid klockan kvart i elva så åkte vi till stallet och jag tog hand om Grå jag gjorde allt åt honom dvs.. tvättade krubban, vatenkoppen och saltstenshållaren, sen ryktade jag, tvättade väggarna, smörjde sadeln och tränset, mockade :D Men sen har jag kollat på dressyr tävlingen, alltså träningstävlingarna tror jag :D Men det gick bra för alla ! Sen när jag kom hem åt jag en tallrik kebab, muums! Sen har jag pluggat samtidigt som jag suttit vid datorn, ikväll blir det mamma mia på tv :D ! Blir väl att kolla på det, så vi hörs puss !

Postat av: linda

sv: nej.. hyra <333

2010-09-12 - 19:13:07
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0