världens tråkigaste lördag!

2010-09-11 - 18:36:53

Har inte gjort ett piss idag, min dator har fullt med virus, och ååh! Är bara allmänt sur, nu ska jag sitta här hemma själv resten av kvällen eftersom Anna och Felicia ska hem till Jonas och någon och se på Avatar och mamma och pappa är hos deras kompisar och Emma hon hennes kompisar, så ska sitta och passa hunden hela kvällen, seriöst fatta hur jävla tråkigt jag har! aaja.. Åt nyss middag med Anna och Felicia alltså världens jobbigaste unge är nog Anna, sjukt störd bara ! Aja puss på er! / Sara

Postat av: Anna

ÖÖÖhhhmm! Du fortsätte ju kasta kött på mig så du är ju minst lika jobbig! XD

2010-09-12 - 14:52:33
URL: http://wiiklundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0