hemma nu!

2010-09-15 - 16:06:06
Eller kom hem för en stund sedan!
Men iallafall så är det onsdag idag, och imorgon har vi debatt i skolan om olika partier för ungefär fyra klasser, kul det ska bli ! VERKLIGEN INTE :O Men idag har de gått helt okej :D skoldagen var skön! Vi hade hemkunskap också där vi gjorde kött och potatis, haha tjockt! Först hamburgare sen kött och potatis, fast åt inte så mycket men ändå, sen gick jag hem.. Strax ska jag börja gå för jag ska vara i skolan och stå i ett cafe medans några klasser har något i skolan, jag har ingen aning, men måste iallafall dit och stå där ;o Men sen kanske jag ska vara med Carro när jag kommer hem, så vi får höras lite senare ikväll, puss på er! / SARA


Ni har väl inte glömt bort att jag fotograferar väldigt mycket också ! Ska förbättras :P..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0