Måndag!.

2010-09-13 - 18:41:43

Tröttsam måndag idag, fast skolan är iallafall avklarad, kan fortfarande inte sitta vid min dator så jag sitter just nu vid pappas dator, men idag i skolan gick det helt okej, vi hade ingen idrott heller för vi inte hade någon lärare så vi fick sluta tjugo i tre :D Fast jag stannade kvar med Emma en stund för hon hade utvecklingsamtal så drog hem innan de började, haha dagens roligaste; ska ta en munk så tappar jag den på golvet och byter bara X) Sen när jag och Carro skulle ta bild på oss så låg vi ner på min madrass så tappade jag mobilen rakt i hennes huvud, haha ! Ska snart möta henne igen och sen ska jag plugga :D..  Vi hörs senare!
Förlåt att jag inte lägger upp bilder, bättre inlägg när jag har min egna dator, puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0